دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص):
استقامت ملت ایران در حال ثمر دادن است
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در اجتماع راهپیمایان روز قدس مرکز مازندران: استقامت ملت ایران در حال به ثمر نشستن است؛ مسائلی را که سال گذشته در کشور شاهد بودیم قدرت دشمن نبود (اشاره به ماجرای مهسا امینی و حوادث پس از آن) بلکه استیصال دشمن از قدرت «ایرانِ قوی» بوده است.
زهرا شریفی - آوای خزر: سردار محمدجعفر اسدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری از حضور پرشکوه مردم ولایتمدار استان مازندران در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و گفت: در این عالم هیچ کسی بدون «ولی» نیست و این خواستَ خداوند است که زمین به وسیله آن‌ها از تاریکی به سمت نور هدایت شود.

وی افزود: ما یک بصر ظاهری داریم که منهای نور کاربردی ندارد و همین بصر ظاهری نیازمند نور است تا دوست و دشمن را از هم بشناسیم.

سردار اسدی گفت: امام راحل در آن نور قرار گرفته و به برکت این نور بوده است که استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکا حرفی برای گفتن ندارد و اسراییل نیز یک "ببر کاغذی" بیش نیست.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه سردار سلیمانی شاگرد حضرت امام راحل به آمریکا و ترامپ قمارباز پیام داد که "من برای شما بس هستم"، گفت: این نشان از بصیرت او نسبت به حوادث زمان است و ما نیز باید بصیرت پیدا کنیم.

وی به جانفشانی مردم مازندران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: لشکر ۲۵ کربلا حماسه آفرینی‌های زیادی را در این دوران داشته است و مردانه جنگید و شاهد آن بودم که جوانان این دیار در دفاع از حرم در خان‌طومان و حلب چه کردند و برای مظلومان جهان چگونه عزت و شرف آفریدند.

سردار اسدی با بیان اینکه ما زیر سایه ولایت فقیه هستیم و گوش و چشم و دست ما به فرمان، ولی فقیه است، ادامه داد: متأسفانه برخی‌ها توصیه می‌کنند که برای راحت زندگی کردن باید با شیطان بزرگ کنار بیاییم در حالی که در سایه ولایت بودن رمز رستگاری و پیروزی است.

وی افزود: تا دستانمان در دامن امیرالمومنین علیه السلام است، نه آمریکا نه انگلیس و نه هیچ استکبار دیگر هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

سردار اسدی گفت: این در پرتو نوری است که خداوند باریتعالی در قلب امام راحل گذاشتند و کره زمین را تکان و ما را از زیر یوغ طاغوت نجات داده و در مقابل همه ظالمان دنیا قرار دادند.

وی افزود: استقامت ملت ایران در حال به ثمر نشستن است؛ مسائلی را که سال گذشته در کشور شاهد بودیم قدرت دشمن نبود (اشاره به ماجرای مهسا امینی و حوادث پس از آن) بلکه استیصال دشمن از قدرت «ایرانِ قوی» بوده است و نشان از قدرت دختران با ایمان و محجبه دارد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در پایان سخنان خود، یهود را بزرگترین دشمن جهانیان دانست و افزود: بدانیم تا وقتی که دستمان به دامن اهل بیت (ع) باشد شیاطین هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
 


انتهای پیام/۱۰۰۴/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها